Off to California

Vaknade upp och kände mig ännu mer förkyld, jag som trodde det var på väg att försvinna, nä då blir det värre än någonsin. Varför måste jag bli sjuk just nu?! 

Men det ska inte stoppa mig från att ha kul. Så idag ska jag åka till Califonien, till ett stad som heter newport, och imorgon åker jag vidare till LA. Jippie, kommer tillbaka till Vegas på söndag eller måndag. Det ska bli jättekul. Ni som följt min blogg ett tag vet ju att LA inte bara är drömmarnas stad utan mina drömmars stad. Har endast åkt igenom Las Angeles för att komma till flygplatsen men nu ska jag verkligen få se staden! 

Så nu lämnar jag dessa palmer för ett par timmar av öken. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer