Favoriträtt

Något jag verkligen saknat här är Bearnässås! Alltså det är en speciell mellan svenskar och just denna magiska sås. Speciellt mig. Så igår när vi gick ut och åt middag på en fransk resturang så ser jag ett ord som lyser starkare än andra. Det var bearnässås på menyn. Brydde mig inte så mycket vad den serverades till men det råkade ju vara himmelska pomes frites och såå gott kött. Blev mer än nöjd! Och det är något med köttet i USA för det är verkligen så mycket godare. Sådan mat är på listan av favoriträtter och har sedan jag kunde äta vanlig mat legat på topp 3. 



Bredvid vårt bord var den en brasa, så mysigt och perfekt eftersom jag fryser hela tiden. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer