De byxorna

Här om dagen köpte jag två par byxor, ett par vanliga svarta jeans som är ett måste i varje människas garderob. Mina jag redan hade var trasiga och tycker inte de satt jättebra, men de var sådär härligt urtvättade och kändes mer som tights. Men in med det nya och ut med dt gamla. Sedan hittade jag ÄNTLIGEN ett par svarata läderimitation byxor. Som jag letat, det tog 1,5 år att hitta ett par som var som jag ville ha de. Och jag är glad att jag väntade så länge och att jag kan vara kräsen, smått besatt när det kommer till hur jag vill ha ett visst plagg. 

Mina vänner tycker jag kan vara en plåga att shoppa med just av den anledningen att jag inte nöjer mig för ens jag hittar exakt hur jag föreställt mig plagget i huvudet.

Så nu har jag äntligen exakt de byxorna jag ville ha. 



Ska visa er hur de ser ut på sofort jag använder de! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer