Fredagsmys kvällen

Det blev en riktig hemma mys kväll igår. Redan på morgonen hade jag planerat att inte gå ut och festa (det är inget jag någonsin tackar nej till) utan vara hemma och kolla på någon fantastisk film i stället.
Fredagsmys i soffan, hade till och med filt på mig eftersom det börjar bli så himla kallt på kvällen, åt äpple (gå ner i vikt gör man inte med chips och dipp eller en godispåse) och drack en cola. Kollade på den efterlängtad och storslagna Maleficent! Omg, jag älskade den. Helt fantastisk film. En gammal saga på ett helt nytt sätt, med massa effekter, spänning, magi, starka personligheter och framförallt kungligheter, disney och Angelina Jolie 😍
 
 
Det här med att dela sin cola...Jag tänker inte dela med mig av en burk cola, 1. För det är inte ens så mycket i den, 2. Det är äckligt för man dricka den ur burken. Hmm gör det mig till en diva? Ja men då så då kan jag ju bara dela den med mig själv 😉
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer