Blev utslängd från sängen

God morgon!
 
Sov på soffan inatt vilket ni säkert undrar varför jag gjorde så här kommer storyn om det; Efter att inte ha sovit många timmar natten innan så var det en väldigt trött Emma som gick och la sig vid 12. Jag vaknar till av något en halvtimme senare och hör att en fluga är i rummet. Inte vilken fluga som helst utan en som var den mest irriterande jag någonsin varit med om. Jag somnar tillslut om men vaknar av samma fluga vid halv två, känner att den nudda mig så tar av min sovmask och ser en spindel(!!) vid kudden bredvid mig! Flyger upp i panik och tar försiktigt mitt täcke och mobil där ifrån och fick därför sova i min (allt ör underskattade) soffa. Kände mig liksom utslängd från min egen säng av en SPINDEL.
 
 Sov i hela 10 timmar till jag vaknar av ett borrande, vilket måste vara ett av de jobbigaste sätten att vakna till. Vilken granne börjar borra är jag sover...hallå(!) viss respekt! haha nä men klockan var ju faktiskt rätt sent så jag antar att det är okej att borra då.
 

Ser ni förresten att mina naglar är helt förstörda! Hade så fina, långa, naturliga naglar men när två gick ock blev korta av fick de andra bli detsamma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer