2013 highlights

Den 25 maj fyllde jag 18år, äntligen var det min tur att bli myndig och få gå ut och klubba!
I mitten av Juni hade jag min sista skolavslutning, och fick mitt sista sommarlov! (kan inte förstå hur snabbt 3dje året gick)
Under hela sommaren umgicks jag med Isabella och vi gick ut och klubbade varje helg.
I Juli var det premiär för Tele2arean!
...Och även månaden min dröm jag haft i 5 år gick i uppfyllelse - åka till New York! Och staden var som jag önskat - helt magisk, kände mig så hemma!
Hemma igen och redo att festa igen.
Men så blev jag sjuk i veckor, fick åka fram och tillbaka till sjukhuset flera dagar i veckan. Kunde inte äta så gick ner i vikt och det var ju bra.
Under hösten festade jag mycket, mycket, mycket med Dennis, vi hade såå roligt...
genom honom träffade jag min bästa Elin (på hennes 18 årsdags firande)
Efter många om och men så blev jag äntligen ordentligt blond. Love it!
Part, party, party.
Julaton - den bästa högtiden på året!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer