Ledig och festande mitt i veckan

God morgon, det kanske inte är konstigt att det känns som måndag idag för det gör verkligen det och det är helt fel. Veckan blir så konsig av ledighet och festande mitt i veckan. På tala om det så har jag helt glömt bort att berätta om min valborg så det kommer upp idag i stället hoppas att det går bra. Och på tala om idag så leder det oss till dagens problem...vad ska jag ha på mig!? Gillar verkligen inte när den frågan dyker upp men jag har som perioder då jag bara sätter på mig något men det blr ändå fint sen har jag de perioder jag sitter och stirrar på mina kläder ett tag innan jag kommer på något. Har tu va ett gäng mode magazin här hemmma som jag kan få ispiration av, tack och lov för de!
 
Vilken fin röd tråd och övergångar det blev i detta inlägg.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer