Ta igen

God morgon kära människkor!
 
Det är en söndag med ändrade planer som väntar mig. Söndag är nämligen en dag då jag för det mesta tar det lugn, kollar på film och kanske tar en promenad, för enligt mig behöver man minst en lugn dag i veckan men nu har jag haft en lugn vecka med tanke på at jag har varit sjuk. Så idag ska jag göra lite av det jag inte kunde när jag var som sjukast exempel plugga det som krävs mer energi, jag tänkte gå till förådet och plocka fram lite vårkläder och skor men det kanske är lite tidig? Om min hals inte käns sämre i kväll ska jag gå till gymmet och ta en PW på löpbandet för jag tror inte att min hals kan tränna till 100%.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Söndagar är värst!!!!!

2013-03-17 @ 12:58:28
URL: http://wwwjennifers.blogg.se