Ny vecka, full av energi

God morgon, en ny morgon, ny dag och ny vecka. Jag hoppas att nu har fått en god natt sömn för det är nu energin ska vara på topp. Denna vecka ska jag göra både kul och kreativa saker, bland annat börja måla äntligen. Köpte målar saker för flera månader sedan men jag har varken haft tid eller kreativitet så de sakerna ligger kvar i kartongen.

Nu väntar en frukost på mig, te i favorit koppen och makor, enkelt och gott. Visste ni förresten att svart te innehåller koffein, jag fick reda på det för ca ett år sedan, därför dricker jag nästa bara grönt te på kvällen eftersom det inte innehåller koffein och är nyttigare.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Olympia Thurfjell

Vilken mysig blogg du har!
Kika gärna in hos mig.
Kram!

2013-01-21 @ 17:44:49
URL: http://lympan.blogg.se/