Mycket kläder

God eftermiddag, jag hoppas att ni har haft en bra dag hittills. Min dag har varit bra eller i alla fall helt okej. Förutom att jag har varit tvungen att rensa bland mina kläder lite gran. Jag förstår inte själv hur mycket kläder jag har, det känns som att jag alltid måste städa bland de. Snart ska det i alla fall sättas upp en till klädställning, som jag sagt förut har jag massa kläder i kassar för att jag inte har plats att hänga dem någonstans.

Jag ska nu ta en dusch och fixa mig ska också ta fram kläder till i morgon. Vanligtvis brukar jag inte göra det dagen innan men jag vet hur trött jag kommer vara i morgon bitti, det var länge sedan jag började 8:00.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är därför du ska ge mig kläder dem flesta är ju för små :)

Svar: Nej de är inte för små (vissa är till och med för stora), de är bara de jag inte använder dem Johanna.
Emma Ferb

2013-01-13 @ 21:50:39
URL: http://johannaandersson.spotlife.se