Student värld

Bara för att jag lov betyder det inte att jag inte måste plugga. Nu har jag nämligen tittat på två bra filmer, drukit massvis med ätit en trevlig lunch, så nu är jag redo att sjuka in i en studets värld och plugga. Jag ska göra tal i matte och fylla i ett övnings häfte som har med svensk gramatik att göra. Senare ska jag även plugga biologi för ett prov som är några veckor men det är inte först på min prioritslista.
 
Att plugga och gå i gymnasiet/skolan är verkligen inte alltid lätt, tro mig jag vet det! Speciellt att gå NA (naturvetenskap) och 2an som jag gör. Men ett sätt som får mig att orka gå igenom det med ett leende på läpparna är att tänka på framtiden och på mig själv om några år. Hur mitt fantastiska liv kommer att vara, hur mycket bättre det kommer vara om jag har gått i skolan och tagit studenten.
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer