Ställer klockan

Good morning sunshine!

Ni kommer aldrig kunna gissa när jag vaknade idag?! Klockan 06:00, jag vaknade i panik av att jag trodde jag hade sovit för länge. Jag kollade då på klockan och insåg att jag kunde sova 2 timmar till, så jag lyckades somna om. Det är nämligen så att jag ställer klockan på 8-9 mina lediga dagar (då jag är hemma) för att jag får ångest om jag sover för länge, då har liksom dagen gått åt något som jag inte tycker är tillräckligt bra för att inte få göra andra saker.

Idag ska jag, kolla på en av mina film klassiker som jag ska försöka gå igenom den här veckan. Sen ska jag plugga och jag tänkte även läsa en bok. Och på eftermiddagen ska jag kanske träffa någon vän.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer