Saker jag vill berätta

Jag har nu pluggat i någon timme eller två, känns skönt att ha det gjort så att jag inte behöver tänka mer på det. Snart ska jag fixa med lite saker (som ni inte får veta något om, anledningen till det är att allt inte är helt klart och säker än). Känns lite svårt att inte kunna berätta allt för er. Det finns en sak jag vill berätta, allt skulle bli så mycket enklare och jag kan då skriva vad jag tänker undran att vara rädd för att försäga mig. Å andra sidan vill jag att så få människor som möjligt ska veta för om alla visste så blir man behandlad på ett annat sätt. Så jag får se hur det blir men jag lovar att jag kommer berätta för er någon gång och ni kommer då få veta hela sanningen och mina innersta tankar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer