Äpplen och outfit

Sitter i soffan och dricker te och äter äpple. Apropå det så är äpple något jag ätit varenda dag den här veckan, och med tanke på att jag aldrig har varit ett stort fan av varken frukt eller grönsaker. Men i måndags fick jag för mig att köpa frukt och de äpplena jag köper är sååå goda så jag har köpt det varje dag. Jag gillar dock inte riktigt att äta direkt utan jag skär upp de i skivor, det blir mycket godare.

Nog om äpplen! Idag kände jag mig för att ha på mig basic kläder och för det inte skulle bli tråkigt tog jag på mig ett snyggt halsband och lite andra smycken, sen körde jag på en "beige" pälsjacka vilket genast får hela outfiten att bli mycket finare.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer