Alla ♥dag prat

Semla + geléhjärtan + te + tjejfilm + ansiktsmask = min alla hjärtansdag blev väldigt bra trots att jag är singel. Jag hoppas att eran dag också har varit bra oavsett om ni är singlar eller har en partner. Det är som sagt en dag man ska göra något speciellt åt de man älskar och jag älskar mig själv! Att spendera den här dagen med vänner börjar bli vanligare och vanligare men nästan alla mina vänner har pojkvänner. Nästa år ska jag ordna ett event för singlar!

På tala om det så såg jag att Nype hade ett event på lördag: F*CK VALENTINE.

"För att göra det lättare för alla, har vi köpt in självlysande armband i färgerna grön, gul & röd. Där varje färg har ett tydligt budskap: Kör, kanske eller upptagen. Vi kommer ha drinkar i dom olika färgerna för att även där underlätta stelheten gäster emellan."

Hur smart är inte det?! Så till alla där ute som är över 18(eller är det 20?) dra dit på lördag.

Slänger in en bild på mig från idag:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer