Varför polisanmälan!

Så nu har jag gjort en polisanmälan. Igår köpte jag lite smink och sminktillbehör under min rast innan idrotten,  äter jag lunch med en tjejkompis och efter det går vi direkt till idrotten där många redan är. Sedan går vi tjejer in och byter om och lämnar då min väska där precis som ALLA andra. När jag kommer tillbaka så tar jag bara min väska och går. När jag kommer hem då jag ska öppna det jag köpt, märker då att det inte är där men jag tänker bara att jag tappat det.
 
Sen ska jag handla en grej och märker då att mina konanter är borta, vet inte exakt hur många hundralappar jag hade men 600 :- tror jag (tar ut för att jag inte ska ströhandla så mycket på kortet utandet ska gå till luncher, godis, fika m.m till denna månads slut). Inser då att någon tagit saker/pengar ut min väska under idrotten, det är tre klasser som har idrott sammtidigt och känner inte alla. Jag bryr mig inte om sakerna och pengarna som är borta men jag tycker inte att det är okej och där med polisanmälan. Om inte deras föräldrar har berättat för dem att det är fel att ta saker så måste väl jag visa det. 
 
 
Så kom igen, trodde de seriös att de kunde ta från mig, rota i min väska utan att få straff för det, ha ha ha, glöm det. Dom vet tydligen inte vem de har att göra med och om dom ville göra det för att få min uppmärkasmhet så kan de lika gärna gå fram till mig och prata med mig eller om de är så desperata efter några hundra lappar och mitt smink så kan de ju fråga. 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer