Testar widows 8

Har fixat och trixat med min mammas nya dator nu i ett tag. Som sagt älskar jag teknik och är kär i Windows 8, måste skaffa mig en egen! Dessutom är mammas mycket större än vad min lilla bebis är så det känns lite konstigt bara det. I morgon blir det även att testa pappas dator, det är i och för sig också Windows 8 men han köpte en stationär till kontoret medan mamma köpte en bärbar. Kan visa er lite hur det ser ut och hur det fungerar i morgon men nu ska en trött Emma gå och lägga sig i sängen framför Hungergames som visas på Viasat nu.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Evelina Eklund

Väskan kommer ifrån HM, så fin!! :)

2013-04-03 @ 23:21:52
URL: http://evelinakickoellinor.blogg.se