Söndags planer

God morgon!
 
Har ni sätt vad jag såg? Att det snöade för ca en timme sedan och även i går kväll, men nu skiner solen i alla fall och jag ser en blå himmel men små vita fluffiga måln vilket fick mig på bättre humör igen. Tänkte nämligen gå promenad ute idag och det vill jag ju inte göra ute om det snöar men om det kallt så går jag bara till gymmet och går på löpbandet.
 
Förutom att ta en promenad idag så ska jag inte göra så mycket idag, kolla klart på en film som jag inte såg klart igår, göra lite matte, läsa lite svenska, svara på lite uppgifter i biologi, ta fram vår kläder (jackor, skor, klänningar, kjolar m.m). Sen ska jag även söka jobb. Så det blir en ganska lugn dag idag, pluggandet har jag valt att göra lite av varje till att börja med. 
 
Bild-brist, så det får bli en istagram bild.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer