Snart fixat klart

Har precis ätit middag, åt oxfilé, bearnaisesås och potatiskroketter - inget speciellt men gott! Ni som sett mitt lilla schema för dagen vet ju att jag skulle träna och plugga idag, har dock inte gjort det än, alla mina krafter tog slut runt 4 och innan det hjälpte jag mamma fixa lite här hemma, vi köpte ju gardiner bland annat. Sen har jag även städat i ordning i mitt rum så nu ska bara ett par gardin "hållare" upp, det ska nog gå att få det gjort idag. Nu är planen att byta om till träningskläder och möjligtvis gå till gymmet, annars tränar jag bara här hemma. Sen ska jag verkligen försöka att plugga, vi får se hur det blir med det.
 
Jag igår (bild från min instagram, heter 'emmaferb' där):
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer