"Ny dator"

Kom till skolan idag och fick då höra att vi skulle få datorer. Blev lite chokad och trodde att det var nya datorer till skolan men så på min matte lektion så fick ag lite mer info om det. Det är ämligen så att min matte lärare är völdigt teknink intresserad och vi ska ha datorer på våra matte lektioner och sen är det så att de som börjar på jensen nästa år kanske ska få dtorer och då fick min klass testa dem. 
 
Det är de nya datorerna Samsung Chromebook vi fått låna. Än så länge tycker jag att det är väldigt bra, enkel att använda och sen är dt ju så att jag är intresserad av allt som är nytt så det kanske är det som talar men jag tycker i alla fall att den är bra, inget jätt speciellt men ändå inget valigt windows 7. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer