Hemmafru-syslor

God morgon sötisar. 
 
Jag sitter nu med min bebis igen, tänker aldrig överge den, ALDRIG! När jag var och kollade på datorer igår så kollade jag även efter en sufplata (men hittade ingen jag gillade) och en rosa dator men det fanns inte. Tänkte städa  undal lite nu i mitt rum och slänga in lite kläder i tvätten, lite hemmafru-syslor men idag ska jag äntligen sätta upp de nya sakerna till mitt rum så då vill jag att det sa vara fint. Sen är det ju faktiskt så att jag blir otroligt rastlös av att inte göra något eller bara sitta stilla så jag måste göra något. De få dagaarna det hände att jag absolut inte gör något får jag jättemycket energi på kvällen och kan då inte sova. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer