Få ut av träningen

Vad man vill få ut av sin träning är en viktig fråga man måste veta svaret på innan man börjar träna, det är det som ger en inspiration och motivation. För varför spela när man inte kan vinna, varför kämpa när det inte finns något mål. Mitt mål med min träning är att få bättre kondition, bli piggare, må bättre och känna mig starkare sen är det ju ett stort plus att det är snyggt att må bra och att det är snyggt men lite muskler på tjejer.
   
Jag tycker dock inte att bodybuilder-tjejer är snygga inte överdrivna muskler på killar för den delen heller. Men precis så att man börjar se magmusklerna, armmusklerna och benmusklerna tycker jag är super snyggt. Grejen med benmuskler är att de musklerna är väldigt stora och där med kan det ganska lät att benen blir stora. Jag som haft stora benmuskler vet det. Jag var pinnsmal men hade stora benmuskler...eller stora var de kanske inte men stora om man jämnför hur smala ben jag hade.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer