Ska gå om en timme

Jag har nu ätligen bestämt mig, jag och Isabella ska till insparksfesten som är ikväll, vi bestämde oss faktiskt nyss men jag känner att jag kommer ångra mig om jag inte går, jag är även en person som never ever vill missa något. Förra året när jag var där hade jag jätte kul och jag blev även lite bättre vän med Bea, en av mina bästa vänner jag har idag vi blev iofs bra vänner runt oktober/november förra året. Om en timme ska jag i alla fall gå till tåget för att möta Isabella, eftersom hon bara bor några stationer innan mig brukar vi såklart oftast åka med varandra till skolan och så.
 
Jag måste då gå och fixa mig lite.
 
lite inspration till kvällens smink:
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer