Mycket som har förändrats

God morgon.


Nyss kom jag på att jag inte har beställt skolfotot som jag tog för 2-3 veckor sedan så just nu sitter jag och beställer det. Katalogen beställer jag alltid för jag tycker att det är bäst och roligast att ha. Där finns ju alla klassfoton samlade och det är alltid kul att kolla vilka människor som går i ens skola, sen är det också kul att gå tillbaka och kolla på ett klassfoton som är något år gammalt för att se hur man har förändrats.


Bara sen förra året har det hänt otroligt mycket, inte bara i utseendet men också vad som har hänt i mitt liv. Jag har fått otroligt många fina vänner och vissa känns som att jag kommer ha hela livet. Så många minnen jag har på bara ett år med min underbara, konstiga, roliga och lite störda klass, för den är långt ifrån normal.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer