Min morgon

God morgon.

Jag vaknade för ca en timme sedan och jag har nu duschat och klätt på mig. Jag ska snart äta frukost och efter det fixa mig såklart, inte för att det är ett måste att sminka mig och fixa håret men jag mår bättre så och jag blir faktiskt piggare då av någon konstig anledning.

Denna vecka är sen vecka alltså att jag går eftermiddag hela veckan förutom i går då jag hade labb och drama på morgonen. Men idag ska jag börja 12:50 så det känns bra. Har lite saker jag måste fixa innan skolan också så det är därför jag var uppe ganska tidigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Pauline None

Hoppas du får en fin dag ❤ Följ gärna mitt liv i Los angeles som mode-student

2012-09-18 @ 10:17:29
URL: http://paulineart.blogg.se