Min jättesnygga topp

Igår var jag som sagt och shoppde lite med Isabella efter skolan. Då jag insåg att Åhlens city är min nya favorit affär, jag har alltid sprungit runt blan 1000 affärer när jag shoppar men där hittar man verkligen allt på ett ställe och man behöver inte ens gå ut. När jag har gått in dit förut så har det alltid varit att jag vet vad jag ska ha så köper jag det och går där ifrån men inte nu längre.
 
 
Jag hittade iaf en snygg topp från oasis, gillade verkligen den jätte mycket! Kom dock där ifrån med endast det fast jag såg en skit snygg, pudelrosa tröja men den kanske jag köper en annan dag ist, varför jag inte köpte den vet jag inte men jag ska ju försöka spara lite den här månaden.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer