iPhone appar del 2

Nämnde i går att jag skulle ge tips på bra och roliga appar i fyra dagar så här kommer dag tvås appar:


Madcoaster: Det är ett kul spel där man styr en bergochdalbana vagn där det sitter några gulliga ungar i. Låter kanske inte så kul men det är det.

AutoShutter: En kamera med självutlösare, så den är bra att ha. Jag har dock inte använt den mer än kanske två då jag skulle ta gruppbild och en outfitbild. Så om du mot all förmodan inte kar en kamera så är det här appen du ska ha.

Arla Köket: Jag brukar använda den här appen när jag ska baka men tex inte vet vad eller om jag helt enkelt bara ska leta efter något recept. Jag kanske inte lagar mat eller bakar så mycket men när jag väl gör det använder jag oftast denhär.

iBooks: Personligen använder jag nästan aldrig den här appen men den är bra om man har hämtat hem en bok så kan man läsa den där... Eller ja då ska man läsa den där. Man kan även läsa vissa dokument där i.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv. Ja visst gör man! :)
Hoppas du hade en bra helg!

2012-09-17 @ 11:31:11
URL: http://jeenlicious.blogg.se