Insparksfest på onsdag

Hur kan jag vara trött nu? Säg mig det mina kära läsare. Jag gick inte och la mig tidigt igår och jag gick heller inte upp så jätte tidigt i dag, dessutom är jag en person som inte alls behöver mycket sömn. Men ska försöka vara så utvilad som möjligt i morgon eftersom jag har rätt mycket att göra i morgon. Jag ska plugga massor, städa bland mina kläder eftersom jag har så sjukt mycket och som är lite överallt i mitt rum. Sen ska jag även kolla efter en klänning eller något om jag hinner för att ha på insparksfesten som min skola har på onsdag, annars får jag ta det på måndag.
 
Något är det med mig och många andra tjejer att man alltid ska köpa nya klänningar eller andra kläder vid speciella tillfällen. Jag fattar inte det, jag har liksom jättemånga klänningar som jag max har använt en gång eller till och med aldrig har använt, så jag får se hur det blir med det.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer