Insparksfest eller plugg?!


I morgon är det inspkarksfest
för jensen gymnasium södra och norra om jag inte minns helt fel. Södra är det i alla fall, vilket jag borde veta hehe. Förra året var det jätte kul, jag träffade massa folk och det var ett sätta att träffa sin nya klass någon annanstans än i skolan.
 
I år är det dock bara jag och 2 till från min klass som ska dit så det känns inte så kul men å andra sidan ska två andra vänner dit som gick i min klass förut. Jag och Isabella funderar jätte mycket på om vi ska gå eller inte eftersom det känns lite ovärt när inte så många från klassen ska dit och inte andra jag känner från skolan heller, sen är det så att vi slutar runt 17.00 och sen ska man hem och skynnda sig för att fixa sig och se dra dit och sen har jag mycket att plugga. Kul vet jag att det kommer bli men jag vet inte riktigt än. Jag vet, det är i morgon så jag borde kanske ha besstämt det.
 
 
Klänningen är bestämd iaf, jag nämnde ju i söndags (tror jag det var) om att jag antingen skulle köpa en eller ta en supersnygg jag har hemma och den här hade jag faktiskt hemma.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer