För lite tid helt enkelt

God morgon!
 
Idag ska jag hinna göra en hel del men jag ska ändå försöka ta det lugnt och så får ja se om jag hinner göra allt. Som vanligt har jag plugg, har ett stort matte prov på torsdag och jag vill verkligen få bra på det så då gäller det att börja i tid, eller hur?! Senare kanske jag ska kolla på byxor, mina jag har är för stora och på gräsen till för korta och eftersom jag har en jeans/byx-storlek som är ganska ovanlig så är det jätte svårt att hitta ett par som verkligen sitter bra (jag tror att jag haft ett enda par som verkligen sitter bra under de senaste 4 åren)  *suck*! Jag ska även ta en PW om det inte hinner bli mörkt och jag ska också försöka komma iväg på en grej om jag får med mig någon vän.
 
Kanske inte låter så mycket egentligen men eftersom det tar ca 5-6 timmar att leta efter byxor och jeans och många timmar att plugga så kanske ni förstår.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer