Bli motiverad

Jag ska nu sätta igång med en stor städning av mitt rum, gjorde det för nån vecka sedan men då slutade det med att allt hamnade på mitt skrivbord och då tyckte jag att det inte spelade någon roll att ha en ordning när skrivbordet ändå ser ut som det gör, jag måste även städa klart bland mina kläder som jag började med här om dagen, har kanske 1/4 av mina kläder på stolar för att det inte får plats och ändå har jag en byrå med 4 stora lådor och en klädhängare, suck! Jag blev faktiskt riktigt inspirerad av mitt lägenhets tittande.

 

 

Här kommer 3 tips för att känna sig motiverad till städningen:

  • Kolla på bostadsannonser m.m. Där man ser hur fint det kan se ut när man har riktigt städat och i ordning.
  • Sätt ihop en spotify lista med glad musik som just du blir glad och pigg av.
  • Tänk dig hur skönt det är att faktiskt ha städat rum, då trivs jag i alla fall mycket bättre i mitt rum.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer