Tisdag 231012

 
Hej på er!
 
Jag har haft fully upp i dag så har inte alls hunnit eller tänkt på bloggen tyvärr.
 
Först gick jag till skolan fram till 10 i 1 då skynndade jag mig hem, eller när jag väl köpt min latte skyndade jag mig hem för att lämna mina 10 skolböcker mm och gå till vårdcentralen för att ta det sista vaccinet mot livmoderhalscancer. Man tar nämligen tre stycken, jag vet inte om det hjälper men det är lika bra att göra det för det är inte så att jag skadas mycket av den. Nu i några timmar har jag pluggat tillett prov jag har in morgon.
 
Jag ska nu äta den goda kladdkakan som min mamma har gjort, den är bland de godaste kladdkakorna jag har ättit. Fattar inte hur hon gör den så god.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer