"hoppas att det inte ska börja igen"

God natt!
 
 
Har nyss tagit en alvedon, och ska snart gå och lägga mig. Jag vaknade mitt i natten av att jag hade ont i huvudet, vilket jag tyckte var konstigt  eftersom jag ALDRIG vaknar mitt i natten utan jag somnar och sen vaknar jag när alarmet ringer. Jag har haft ont i huvudet nästan hela dagen vilket verkligen inte är kul för när jag får ont i huvudet får jag jätte ont - migrän helt enkelt. På tala om det hade jag faktiskt problem med det förut när jag var yngre, jag vaknade nästan varje natt pga migrän och nästan inget hjälpte så jag hoppas att det inte ska börja igen.
 
Nog pratat om det, sova var det så att jag är utvilad till morgandagen långa dag med ett stort matte prov.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer