Kläders planer

God natt!
 
Jag ska snart gå och lägga mig, jag ska bara tvätta bort smink å så vidare. Sen har jag bestämt att jag ska bestämma kläder redan dagen innan eftersom jag nästan jämnt får brottom på morgonen och då slutar det med att jag bara slänger på mig något för att sedan springa till bussen eller tåget. Det känns lite tråkigt att göra så men det känns ännu tråkigare att bara ha slängt på sig något.
 
Så det är en av anledningarna till att jag inte har gjort det förut och för att jag inte vet vad det är för väder när jag vaknar upp. Fast det jag vet är att det är kallt, varmt och kallt på en dag nu på hösten så då är det bra att ha en tjock tröja på sig som jag sedan kan ta av.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer