Gårdagen

Hej och god eftermiddag.
 
Jag har nyss satt mig ner effter några hektiska dagar. Igår blev det heller ingen update men jag tror ni förstår när ni får höra om min dag. Jaggick såklart till skolan som slutade 11:00 då gick jag och min vän Isabella och åt lunch. Efter det åkte jag hem för att byta om till min idrott som egentligen var helt meninglöst att jag gjorde eftersom att vi mara hade teori. När den var slut åkte jag hem igen och åt middag för att sedan åka på teater. Ja ni hör ju, inte så konstigt att jag inte hann eller hur? Teatern var rolig, jag vet dock inte vad den hette eftersom jag inte bokade den. Jag gillar teater,musikal och sådant så jag tror faktiskt att jag ska börja å mer på det. Samma sak gäller det bio, jag älskar att på på bio men jag gör det för sällan.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer