Det jag hoppats på

Det var det jag vill och hoppats på som hade kommigt på posten. Jag ska ta kort på den såfort min kameras bateri är fördigladdat vilket ftast inte tar så lång ti, det ät verkligen störande när saker man ska anväda har urladdat bateri, jag använder inte ens min kamera så mycket längre. Jag såg även att skorna som jag berättade i förra inlägget som jag har beställt inte kommer på ett tag, två av dom fanns inte i lager (eller vad det var) så de kommer att komma i slutet - mitten av november.
 
Jag ska gå och sova snart för i morgon blir det en lång dag,  inte i skolan dock utan jag ska tillbringa hela dagen åt en r********, det känns bra på något sätt.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer