Vissa att ni bryr er

God eftermiddag!

För en liten stud sedan visade jag upp min monolog för min drama lärare och innan kände jag mig lite oförberedd så det kändes inte som att det skulle gå så bra och jag ville helst inte göra det. Jag gjorde det och nu är jag riktigt stolt över mig själv, jag kunde väll ha gjort bättre bara jag var mer förberedd men jag gjorde helt enkelt det bästa av situationen.

Så till alla där ute; ge det ett försök och försök att tänka på det du kan göra bra med det. Lärare ser hellre elever som kommer dit, gör sitt bästa och sen får man oftast göra om det om man vill det bara man frågar snällt - visa att ni bryr er om skolan. De finns de som inte ens kommer dit för att inte behöva visa att de inte kan och i stället göra det senare men jag rekommenderar verkligen inte det.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer