Johanna min älskade vän

Jag älskar verkligen Johanna. Våra föräldrar har kännt varandra väldigt länge så första gången jag träffade henne var hon 3 veckor gammal, 16 otroliga år har jag fått äran att känna denna tjej. Även fast jag ibland har lust att smälla till henne (vilket jag ibland gör) vilket nog har att göra med att vi känner varandra så bra att vi har kännt varandra så länge som vi har och det gör då att vi bland annat alltid är ärliga mot varandra både till gott och ont men självklart mest gott eftersom jag verkligen gillar ärliga människor.
 
Så min älskade vän, du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta spelar ingen roll vad du gör eller hur lång tid det är mellan vi pratar/träffas. Jag kommer stötta dig med allt du gör även fast jag ibland i håller med, för det tycker jag att man ska göra till sina riktiga vänner.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer