Åker till paradiset i morgon

God morgon!

Eller man kanske inte ska säga "god morgon" när klockan nästan är 3 på dagen. Det känns bara med att ha det i sitt första inlägg på dagen.

Planerna i dag är att packa då jag åker 13 timmar härifrån till en ö i morgon som min mormor och hennes man bor på. Älskar verkligen den platsen och allt är bara så lugnt och skönt där, det bor typ 70 personer på ön och det finns bara en affär, hur gulligt som helst. 

Jag ska även få bo i ett eget hus för mig själv. Sen är det så underbart att havet är max 5 meter när man kliver ut från dörren till det stora huset och från mitt hus är det ca 3 meter till havet, de har även 4 båtar, bastu (vilket egentligen inte behövs eftersom det är typ 30-35 grader där), starnd, berg, brygga, 3 hus och allt det är på deras tomt. Inte nog med det, de har även 2 egna öar ca 5-10 min bort med båt.  

Så ja jag ska till en av mina paradis platsen på jorden.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer