Zach Sobiech

Den här killen är 17 år, haför tre år sedan fick han diagonsen av en svår fårm av ben-cancer (osterosarcoma)och i maj i år fick han reda på att den hade spridit sig till hans bäcken och lungor som inte gick att bota - han fick reda på att han skulle dö om några månader så för att säga ejdå till sina nära oc köra gjorde han denna låt.
 
 
Han har även gjort ett helt album som går att köpa och pengarna går till cancerforskning, så köp det! Nästan alla känner minst en som haft cancer eller har så det är viktigt att forskningen får pengar.
 
När jag såg det här klippet blev jag otroligt berörd och kände verkligen att jag måste göra något!  Alla kan göra något! och de som säger att de inte kan göra något, jag kan bara säga att det är skit snack.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer