Snart är det över

Idag börjar jag 12:50, riktigt skönt så att jag kan ta mycket tid på mig och innan jag börjar ska jag nog handla lunch eller en fika någonstans, kanske bli den otroligt goda kladdkakan från wayns, hehe. Jag har nämligen 3,5 timmars matte idag så jag behöver minst sagt lite energi inför det, det är ju intedet roligaste men de där 210 minuterna behövs verkligen med tanke på att det är nationella i morgon. Det som känns bra med morgondagen är att efter det har jag absolut ingenting som ska göras innan julovet. På tala om jullov är det bara 10 dagar kvar eller 8 skoldagar kvar och så har jag just jullov, så den 21a december kan jag andas ut lite.
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer