One.com

Jag vill tipsa er om en superbra sida/tjänst som finns -One.com. Det är en sida där man köper ett domännamn och får en hemsida, e-mail och Cloud Drive till. Hur bra är inte det? Jag funderar verkligen på att skaffa en domän till den här bloggen och för er som har en blogg så tycker jag att den här verkligen låter bra, eller vad tycker ni? Man får själv välja mellan om man vill ha .se, .com, .net med mer, de kostar lite olika men den dyraste är 150:- per ÅR(!!) det är ju inte alls mycket, 12,5 :- per månad.

 

Så för er som är intreserade: Gå in på One’s hemsida – One.com. Där står det tydligt och alla mina frågor fick i alla fall svar men om ni har någon fråga som ni inte hittar svaret på kan ni alltid kontakta dem här!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer