Jag älskar er

Vaknade upp och kände mig mycket bättre, säger ju att mina knep hjälper ♥ 

För några minuter sedan loggade jag in här på min blogg och såg att jag hade fått massa kommentarer och att min statestik har blivigt mycket mycket bättre {me like} så fortsätt så och jag lovar att bloggen kommer bli 1000 gånger bättre 1000gånger snabbare för om jag vet att ni gillar mig så måste ni ju få något för det, right.

Jag fick också massa kommentarer om att andras bloggar inte heller har flyttats till det nya systemet och att blogg.se appen inte funkar och jag måste säga att det värmer och kärlek till er för att jag inte är ensam. Jag borde kanske tycka synd om er också och det gör jag men nu vet jag att jag inte är ensam så ni förstår väll att jag blir glad för det  



Jag på hotellet i Tallinn!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Moa

fin blogg!

Svar: Hej , Jag har nu börjat blogga igen. Så besök min blogg: emmaferb.blogg.se
Emma Ferb

2012-08-08 @ 21:32:15
URL: http://sicktwisted.blogg.se/
Postat av: Elionia

fin blogg du har :)

Svar: Hej , Jag har nu börjat blogga igen. Så besök min blogg: emmaferb.blogg.se
Emma Ferb

2012-08-09 @ 08:04:23
URL: http://elionia.blogg.se/